zondag 2 april 2017

Week 11, 12 en 13 van 2017

Hier nog eens een berichtje van me. De voorbije weken was de fut er een beetje uit om te bloggen en dan plaats ik ook geen bericht. Bloggen moet voor mij vooral leuk blijven en geen verplichting worden.

Wat deden we hier de voorbije weken?
We deelden de uitnodigingen uit voor het lentefeest van mijn zoon. Iedereen heeft ondertussen zijn aanwezigheid bevestigd. We houden geen supergroot feest maar gaan er gewoon een gezellige namiddag van maken met de dichtste familie.
De kleren voor mijn zoon zijn ook al gekocht. Slik, mijn portemonnee. Ik gaf veel meer uit dan dat ik gedacht had. Maar kom, we moeten er geen boterham minder om eten. We kochten de kleren in Tineke Junior in Roeselare. Een hele goede service daar, met een supervriendelijke verkoopster, maar niet goedkoop (of vind ik het duur omdat ik anders nooit veel geld uitgeef aan kleren?).


We genoten ook van het lentezonnetje door veel te werken in de tuin. Er zijn in maart toch zo'n 16 zakken met tuinafval gevuld. Ik heb absoluut geen groene vingers en er is nog immens veel werk om de tuin wat proper te maken maar ik vind het zoooo ontspannend. Ideaal om te ontstressen.

Bij warm weer hoort hier natuurlijk een milkshake. Ideaal om wat rijpere bananen in te verwerken.


Wat helpt nog om te ontspannen bij mij? Bakken natuurlijk.


Deze paashaas kreeg ik van mijn grootmoeder. Ze vindt het altijd leuk om iets te geven wanneer we op bezoek komen.


Mijn zoon genoot de vrijdag voor de vakantie van een paasontbijt op school en kwam naar huis met een goed rapport en zijn paasknutselwerkje. Er staat een foto van hem op, vandaar dat hij niet zo goed op de foto staat. Mijn dochter is een aantal dagen niet naar school geweest omdat ze ziek was. Zo jammer dat ze het eitjes rapen heeft gemist op school.


We kochten deze week nog nieuwe schoenen. Mijn dochter haar winterlaarzen zijn aan het verslijten en met dat het nu warmer weer wordt... Zelf wou ze schoenen van Prinses Sofia. Niet echt mijn stijl maar om thuis in de tuin te spelen is dat prima voor mij. Ik kocht nog een ander paar schoenen die ze niet wou aandoen in de winkel (a ja, want ze had al die schoenen van Sofia aan). Lang leve de technologie. Via een scansysteem konden ze zien dat ze nog tot eind juli in de schoenen kan. Mijn zoon wou heel graag al sandalen hebben. Dat kunnen we dus ook al van ons lijstje schrappen.



Geniet nog van jullie zondag!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen