maandag 10 april 2017

Week 14 van 2017

De eerste week van de paasvakantie zit er al op. Ik werkte nog op maandag en dinsdag maar vanaf woensdag had ik ook verlof.

Woensdag deden we niet veel speciaals. Ik had wat last van hoofdpijn en neem niet gauw een pijnstiller (lees: gans de dag dus last van hoofdpijn). We werkten wat in de tuin, deden wat boodschappen en maakten er verder een rustig dagje van. De kinderen schilderden, speelden wat buiten, deden een toneeltje voor hun knuffels,...

Ik post hier regelmatig foto's van zoetigheid maar deze foto is een bewijs dat we hier ook fruit eten.



Ik drink supergraag koffie maar wil graag eens wat meer thee drinken. Ik bracht deze thee met gekarameliseerde peer mee. Echt iets voor mij om te proeven.


Donderdag ging ik opnieuw naar de schoenenwinkel. Mijn zoon had nog nieuwe schoenen nodig voor zijn lentefeest. Na zijn lentefeest post ik wel nog eens zijn volledig tenue.


De kinderen reden daarna nog wat met hun fiets op de oprit van ons huis. Mijn dochter rijdt nu echt al supergoed op haar fiets (wel nog met kleine wieltjes) en vraagt wel iedere dag om met haar fiets buiten te mogen rijden.

Vrijdag gingen we naar Bellewaerde (daarover post ik later nog een berichtje).



Zaterdag trokken we foto's van mijn zoon voor zijn kaartje voor zijn lentefeest. We trokken de foto's op een speelplein. Ik wou de foto's trekken op een plaats die paste bij mijn zoon. En aangezien hij graag naar speelpleintjes gaat, kozen we ervoor om de foto's daar te trekken. Mijn zoon had niet erg veel zin om te poseren (tja, die speeltuigen zijn natuurlijk veel interessanter dan lachen naar het vogeltje). We hadden wel nog speelkleren meegenomen en na de fotoshoot mocht hij samen met zijn zus nog spelen. Ik heb zelf de foto's getrokken en ga volgende week de kaartjes maken. De zon scheen nogal fel en ik vond het toch niet zo gemakkelijk qua belichting. We waren ook niet de enige die het idee hadden om daar foto's te nemen want op het moment dat we gingen vertrekken kwam er nog een meisje met haar communiekleren aan.

Vakantie= ijsjes eten


Zondag genoten we van het heerlijke zonnetje. Lang leve de kleedjes, T-shirts en korte broeken. De geur van zonnecrème bracht direct herinneringen naar boven van verschillende reizen. We zijn gaan wandelen naar de duinen van 't Zwin. Daarover schrijf ik binnenkort nog een blogbericht. 's Avonds genoten we van een lekkere barbecue. De eersten en zeker niet de laatsten van dit jaar.







2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezond uit die banaan! Dat jullie al vakantie hebben! Waar wonen jullie? Hier moet iedereen nog naar school.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In België. Hier heeft iedereen op hetzelfde moment paasvakantie (vorige week en deze week nog).

    BeantwoordenVerwijderen