maandag 1 mei 2017

Week 17 van 2017

Deze week was een volle werkweek en dan neem ik meestal niet zo heel veel foto's. Hier een kort overzicht van mijn week:

Maandag kwam mijn dochter thuis met een traktatie van een jarig klasgenootje: een aardbeienplantje. Leuk en origineel gevonden!


Woensdagnamiddag ging mijn zoon naar een verjaardagsfeestje. Ondertussen ben ik samen met mijn man en dochter nog de traktaties gaan bestellen voor zijn lentefeest. We zijn hiervoor naar snoepwinkel Caramelo in Oostkamp geweest. Wat een mooie winkel!

Donderdag had ik na het werk echt zin om mezelf te verwennen met lekker eten. Ik dook de keuken in en maakte een lekkere gegratineerde pastaschotel met scampi's. Comfortfood!


Zaterdag ging mijn zoon naar de jeugdbeweging. Wij gingen ondertussen nog eens langs bij mijn grootmoeder. Mijn tante had een sms gestuurd dat ze er zakken met kleren gezet had voor ons. Haar kinderen zijn ongeveer 6 jaar ouder dan mijn kinderen en ik krijg altijd hun kleren die te klein geworden zijn. Je kan je wellicht voorstellen dat ik ondertussen (bij wijze van spreken) een klerenwinkel kan openhouden met alle kleren die hier liggen te wachten tegen dat mijn groot genoeg zijn om ze te dragen.


Van mijn ma had ik een grote doos meegekregen met spullen van de Backstreet Boys die nog op mijn oude slaapkamer lag. Jarenlang waren ze mijn favoriete popgroep. Gisterenavond heb ik alles bekeken (posters, boekjes,...). Zoveel leuke herinneringen die naar boven kwamen. Maar ik heb toch beslist om de doos deze week bij het vuilnis te zetten. De T-Shirts heb ik wel onderaan mijn kleerkast gelegd, haha.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen