donderdag 10 augustus 2017

Gratis staaltje cappuccino en latte

Vandaag was het zo'n weertje om in de zetel te gaan zitten onder een deken met een goed boek. En ik had geluk vandaag want via de facebookgroep Boekenjagers -waar ik recent lid van ben geworden- zag ik dat er een boek gedropt was dichtbij mijn huis. Ik ben er onmiddellijk heen gegaan en zag het boek liggen tussen de struiken. Het boek wordt hier binnenkort gelezen en daarna terug ergens gedropt zodat anderen ook van het boek kunnen genieten. Als je interesse hebt om op boeken te jagen moet je zeker eens de facebookpagina van Boekenjagers raadplegen. 
Bij het lezen van een boek onder een deken hoort natuurlijk ook een warm drankje: warme chocolademelk, een lekkere thee,... Een tijdje geleden kon je via NescafĂ© een gratis staaltje cappuccino aanvragen en een staaltje latte macchiato. Twee weken geleden zijn de staaltjes toegekomen. Ik was het eerlijk gezegd vergeten dat ik de staaltjes had aangevraagd. Vroeger dronk ik dit regelmatig maar de laatste tijd koop ik het niet meer aangezien ik liever echte koffie drink. Maar zo'n gratis staaltje is natuurlijk altijd meegenomen. Ik ben al bij meerdere recepten tegengekomen dat er een koffielepel oploskoffie moet toegevoegd worden en dan is zo'n staaltje wel gemakkelijk in plaats van een grote pot te kopen (die hier dan waarschijnlijk heel lang in de kast zou blijven staan om dan uiteindelijk weggegooid te worden). Gewoon af en toe eens 'gratis staaltjes' intikken op google en dan kom je op zo'n acties uit. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten